Bliv træner for små havfruer og dykkerdrenge

- Generel diskussion om fridykning

Redaktør: Nikolaj Larsen

Bliv træner for små havfruer og dykkerdrenge

Indlægaf Mortenrv » 14 jun 2013, 11:20

Hej Fridykkere,

Jeg arbejder på kontoret i idrætsforeningen SSB - http://www.ssb-sport.dk/ og vi har svømmehalstider i DGI byen hver mandag eftermiddag.
Vi vil gerne starte 2 fridykker, snorkle og udspringshold i det dybe springbassin (4m).

Som træner får man 1500kr skattefrit per halvår, trænertøj (badetøj), gratis eksterne kurser (indenfor en grænse), gratis kontingent til en voksenaktivitet (adganskort til DGI byen, anyone?) + en masse andet fryns der følger med.

Holdet er børn +7 år og ca. 10-12 styks.

Man kan melde sig under fanerne her i tråden eller på morten@ssb-sport.dk

Håber vi kan starte det op og skabe fremtidens fridykkere :-)
Morten
Morten Rosenvold Villadsen
Udvalgsmedlem for fridykning og undervandsjagt i DSF
http://undervandsitetet.dk
Billede
Brugeravatar
Mortenrv

Geografisk sted: CPH

Re: Bliv træner for små havfruer og dykkerdrenge

Indlægaf Thomas Regin Kirk » 14 jun 2013, 11:57

Den er jeg HELT FRISK PÅ !!!
Det kommer dog an på hva' tid på eftermiddagen, vi taler om, da jeg måske snart bli'r beskæftiget med børnehavebørn.........!?
Men det er lige netop den "målgruppe" jeg ønsker at arbejde med - og har brug for at få noget erfaring med. Og så er det jo mit element vi taler om her...!!!
Jeg ska' i øvrigt på trænerkursus (bl.a. med fokus på børne -og familietræning), her i weekenden... godt nok i rulle-regi... men det tæller vel altsammen.........
Derudover har jeg jo i forevejen et 6 mdrs. grundkursus i idræt og bevægelse og erfaring fra Vesterbro RulleskøjteKlub og min søns fodboldklub...!
TAG MIG - TAG MIG - TAG MIG !!! :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas Regin Kirk

Re: Bliv træner for små havfruer og dykkerdrenge

Indlægaf desireebalfelt » 14 jun 2013, 17:31

Kære Morten tusind tak for du spørger mig...jamen hvis du sæd at sige hvad tiderne er og hvor tit så vender jeg flux tilbage:-) :ugeek:
desireebalfelt

Geografisk sted: Kbh NV

Tilbage til Generel fridykning