Fridykning i Teknisk Udvalg - Uddannelse og Sikkerhed

Fridykkerudvalget under DSF bruger dette forum til at kommunikere med alle fridykkerinteresserede i Danmark.
Du er velkommen til at stille spørgsmål her - vi vil svare tilbage så snart vi kan.

Fridykning i Teknisk Udvalg - Uddannelse og Sikkerhed

Indlægaf PeterJernlungerne » 10 feb 2016, 15:28

Kære fridykker i danmark

Det her er en meddelelse til alle, men er mest tænkt til de af jer der er medlem af DSF.

Fridykning i forbundet er forankret i vores fantastiske fridykkerudvalg(pt. ledet af Jesper Schultz).
I forbundet er uddannelse og sikkerhed samlet i Teknisk Udvalg. Indtil nu har fridykning ikke været repræsenteret i Teknisk Udvalg da der ikke har været en fridykker der har meldt sig på posten.

Der har jeg så gjort nu.

Inden jeg meldte mig snakkede jeg med fridykkerudvalget om deres holdning til min "indmeldelse" i TU(Teknisk Udvalg). Positiv tilbagemelding. Dejligt :)

Hvad skal jeg så "lave" i TU.

Jo, først og fremmest skal fridykkerudvalgets kæmpe arbejde med en uddannelse følges videre og til dørs. Det kommer jeg ikke til at kunne alene og derfor vil nogle af jer også blive prikket på skuldrene og spurgt om I vil hjælpe. Hvis der skulle sidde en fridykker derude som bare gerne vil give sit besyv med er I altid velkommen til at skrive til tu-fridyk@sportsdykning.dk.

Ud over en fridykkeruddannelse og instruktøruddannelse skal jeg også se på sikkerhed.
For nylig var der en diskussion vedr. sikkerhed og fridykning i svømmehaller. Mange kom med gode input og meget vil jeg arbejde videre på.

1. prioriteten bliver dog uddannelsen, så hvis der sidder ivrige personer derude må I endelig melde tilbage :)

Alle spørgsmål er velkomne :)

Venlig hilsen Peter Dreier
Peter Dreier

Formand for
Herlev Dykkerklub Jernlungerne

(og ivrig fridykker)
PeterJernlungerne

Indlægaf tuekappel » 10 feb 2016, 16:11

Sejt, Peter. Det kan kun blive godt.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
Tue Kappel
Københavns Fridykkerklub