Lynetten

Gode fridykkersteder i Danmark Norden og hele verden

Re: Lynetten

Indlægaf PeterJernlungerne » 23 apr 2013, 09:15

Faktisk ikke. Har selv tidligere parkeret ude ved vindmøllerne over mod Trekroner fortet.

Men det er vist ligemeget nu. Udviklingen på facebookgruppen viser jo desværre at det tilsyneladende er ulovligt at dykke netop der hvor i tænker det. :x
Peter Dreier

Formand for
Herlev Dykkerklub Jernlungerne

(og ivrig fridykker)
PeterJernlungerne

Re: Lynetten

Indlægaf ThomasVesselholt » 03 maj 2013, 10:59

Svar fra byoghavn, der ikke kan/vil godkende weekendens dyk:

Hej Thomas
Jeg kan desværre ikke give tilladelse til dit arrangement da der j.fr. ”standard reglementet for erhvervshavne” ikke er tilladt at dykke inden for havnens grænser. Alternativt kan du prøve at høre REDA (Refshaleøens Ejendomsselskab) om i må benytte et af deres bassiner eller dokker til jeres arrangement eller finde et sted uden for havnens grænser.

Øv.

Jeg ønsker ikke at gå videre i dialog med ham, når jeg ved Morten allerede er ind over. Så jeg afventer et evt. kort/tilladelse, men det er jo ikke sikkert det bliver til noget...

På sigt kunne det være fedt at få et lille område derude, afgrænset af bøjer, hvor dykning er tilladt. Hele Refshaleøen er allerede ved at blive til et "kulturelt" område, og den slags er også noget kommunen generelt er glade for. Men om det kan lade sig gøre er jo en anden sag...

Jeg har selv haft tanken om, at man måske ville kunne dykke i en af B&W's gamle tørdokker, men jeg tror simpelthen ikke de er dybe nok... Måske kører jeg forbi og kigger en dag...
ThomasVesselholt

Foregående

Tilbage til Fridykkersteder