Nå, nu er det en uge siden at konkurrencen i Berlin løb af staben.
Den samlede følelse om resultaterne er sådan lidt "bob bob".
Mit mål var jo at se om min træning havde båret frugt. Og den målsætning blev egentlig fint opfyldt. Lad mig tage jer igennem de to dyk:
Statisk: Rigtig behageligt indtil 2 minutter hvor de første trækninger begyndte at komme. Tre minutter, ok. Derefter et mareridt. Jesper guidede mig fint op til 4 minutter og forbi. Men ved 4:15 fik en trækning mig til at puste luft ud og Jesper bad mig derfor komme op. Havde jeg også selv gjort, men jeg var super klar i hovedet og lavede en let og hurtigt overfladeprotokol. Jeg har ikke prøvet at trækningerne fik mig til at puste luft ud under et dyk før, så der skal køres nogle flere max-dyk her inden DM.
Dynamisk. 86 meter. Hmm ikke helt tilfreds. Jeg tror at jeg under dykket kom med en masse dårlige undskyldninger. Ikke ordentlig restitueret efter det statiske dyk, dårlig stil, trykken på brystkassen, halsvægten irritere... bla bla bla. Dårlige undskyldninger i massevis. Egentlig bare et dårligt dyk med hovedet det forkerte sted. Jeg tror også at min opvarmning blev for "hård". Jeg fik syre i benene allerede ved 60 m. Det gjorde ret ondt da jeg kom op, men min overfladeprotokol var helt klar og ingen problemer der.
På videoen kan man se at jeg syntes at dykket var hårdt efter jeg har lavet overfladeprotokollen. Jeg skærer lige et ansigt.
Hele konkurrencen har fået mig til at lave planlægningen op mod DM lidt om i og med at jeg nu har skrevet nogle distancer og tider ind i min kalender som skal opnås til pågældende træning. Første max dyk gennemførte jeg i går med stort overskud og tæt på ny PB i dnf. Tror at jeg har fundet min opvarmningsrutine, den skall dog lige prøves af i morgen aften igen.
Ps. Lufthavn vs monofinne er gået helt fint. Fik lavet en fin skal der også passede ned i tasken